4 tips om vertraging van je bestelling te voorkomen

Jouw drukwerk op tijd

Wij snappen als geen ander dat jij de drukwerk op een bepaald moment nodig hebt. Deadlines zijn ontzettend belangrijk en wij willen jou dan ook graag helpen om de kans op een vertraging zo klein mogelijk te houden. Hoe je zelf in ieder geval er alles aan kunt doen om je drukwerk op tijd te krijgen lees je in dit blog.

Laat weten wat jij wilt

Gelukkig is ons aanleversysteem al grotendeels geautomatiseerd zodat er eigenlijk al bijna niks verkeerd kan gaan. Mocht er nu iets niet helemaal gaan bij het plaatsen van de bestelling, lukt het niet met het aanleveren van het bestand of wil je nog extra informatie meegeven, wacht hier niet mee. Kruip het liefste direct in je telefoon en neem contact met ons op. Wij kunnen je direct te woord staan en het één en ander in orde te maken. Zo weten wij op tijd wat jij wilt en loop je geen onnodige vertraging op.

Creatief met bestanden

Misschien wel de meestvoorkomende reden voor vertraging in je bestelling is een afgekeurd bestand. Zorg dat je van te voren goed alle aanleverspecificaties doorleest, zodat je weet waar je aan toe bent. En geloof ons, je bestand van te voren opmaken volgens de richtlijnen kost je echt niet heel veel meer tijd. En je kunt altijd nog gebruik maken van onze ontwerptool. Daarmee weet je in ieder geval zeker dat de formaten, inclusief afloop en veiligheidsmarge, correct zijn.

Gewoon goed(keuren)

Van te voren je bestand nog even aan een laatste check laten ondergaan, is ook geen overbodige luxe. De kleine foutjes die je er dan nog uit kunt pikken, kan zomaar een dag vertraging in het proces schelen. En wat als je nu net de verkeerde datum of tijd op je flyer hebt gezet? Dan kun je weer helemaal van vooraf aan beginnen. En dat is ook alles behalve efficient. Dus neem dat kwartier extra om je bestand te onderwerpen aan de laatste check.

Ad van de administratie

Wij zijn en blijven een drukkerij en dus moet er betaald worden voor je bestelling. In de meeste gevallen betaal je je bestelling vooraf, alleen als je kiest voor 'Op rekening' produceren wij het drukwerk eerst en hoef je pas later te betalen. Via iDeal, PayPal, MisterCash, creditcard of overschrijving kunnen wij pas aan de slag als de betaling voltooid is. Houd er bij een handmatige overschrijving rekening mee dat tot maximaal een paar dagen kan duren voordat dit ook daadwerkelijk verwerkt is. En handig om bij je overschrijving een order- / factuurnummer te vermelden. Scheelt voor de administratie een zoektocht naar de juiste bestelling.

Tags:

29-02-2016
 
 

Reacties