Elke klacht lossen we op, daar mag je altijd vanuit gaan. Om dit zo snel mogelijk te kunnen doen, hanteren we een aantal heldere richtlijnen.
Bedrijven kunnen tot 5 dagen na ontvangst van de bestelling een klacht doorgeven. Dit geldt voor onze op maat gemaakte producten zoals flyers en banners. Heb je een klacht over een niet op maat gemaakt product zoals een kliklijst of stoepbord? Deze klacht kun je tot 2 maanden na ontvangst van de bestelling doorgeven.
Heb je als consument een bestelling geplaatst? Meldt dan zo spoedig mogelijk jouw klacht (het liefst binnen twee maanden).
We streven ernaar je e-mail binnen 24 uur te beantwoorden, net als alle andere e-mails. Voor klachten geldt dat je – tijdens openingstijden – altijd zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons krijgt via telefoon of e-mail.
In het geval van een (kosteloze) herdruk kan het voorkomen dat we je vragen om een aantal fysieke samples te retourneren naar het onderstaande adres:
Drukland.be
T.a.v. Afdeling Service
o.v.v. factuurnummer
Park 7
8000 Brugge
Ben je toch nog niet tevreden over de afhandeling van de klacht? Dan kan je contact opnemen met het Europese online geschillenplatform (ODR).
Ja, je hebt een wettelijke garantie van het recht op een goed product. Fijn om te weten, maar het is gelukkig niet nodig om je hierop te beroepen. Als het drukwerk niet goed is geproduceerd of beschadigd tijdens de levering, dan lossen we dit namelijk kosteloos voor je op. Kijk hiervoor bij de vraag: 'Ik ben ontevreden, waar kan ik mijn klacht melden?
Vragen?
Heb je vragen? Neem dan contact met ons op, je krijgt op werkdagen altijd binnen 24 uur antwoord.