Langdurige internetstoring 26 augustus 2019

Helaas hebben wij op maandag 26 augustus te maken gehad met een langdurige internetstoring. Hierdoor zijn alle lopende bestellingen vertraagd. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te maken en te verzenden.


Wat betekent dit voor mij?

Je ontvangt je bestelling later dan de levertijd aangeeft. Heb je een bestelling met spoedlevering geplaatst? Dan krijgt deze voorrang in ons productieproces. Heb je de afgelopen dagen een bestelling geplaatst? Of ga je nog een bestelling plaatsen? Ook dan is je bestelling waarschijnlijk vertraagd.


Waarom zorgt een internetstoring voor vertraging?

Op onze server slaan wij je drukbestand op. Door de storing konden wij deze niet bereiken en daardoor je drukwerk niet maken.


Krijg ik nu korting of mijn geld terug?

Je bestelling wordt later geleverd dan verwacht. Omdat onze levertijden altijd indicatief zijn, kunnen we je geen korting geven of geld terugstorten. We begrijpen dat de vertraging heel vervelend is en werken nu in ploegendiensten van 24 uur om de achterstand in te halen.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat kan als je bestelling nog niet in druk is. In je account vindt je de status van je bestellingen en de mogelijkheid om je bestelling te annuleren. Staat je bestelling op 'in druk'? Vanaf deze status is het niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren, omdat we deze dan al maken of hebben gemaakt.


We doen er alles aan om je drukwerk goed en snel bij je te krijgen en hopen dan ook op je begrip.

 

0 producten € 0,00